måndag 28 december 2009

Julbubbla

Vi går runt och myser här hemma när vi alla tre har julledigt och det är så härligt! Travis leker med alla sina nya leksaker. Det är bilar i olika storlekar som sorteras gång efter gång och lastas på lastbilarna. Sedan är tågbanan något som ligger högt på Travis tio-i-topp lista bland julklapparna.

Ett individuellt arbete har jag på min att-göralista för skolans räkning. Jag har en projektplan färdig och materialet inför arbetet, men lusten att sätta sig ner har inte riktigt infunnit sig. Jag jobbar som bäst under press, och jag har bestämt mig för att köra ett långlopp med skrivande två kvällar denna vecka. Jag tror bestämt att den första kvällen får komma att bli imorgon. Då har jag ett delmål uppsatt och det är skönt att få reson på det hela innan det nya året börjat. Så så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar