torsdag 17 december 2009

Vinterland

Nu har jag och lilleman tagit helg. Jag har varit i skolan för föreläsning och grupparbete idag medans mina killar varit hemma. Travis hostar fortfarande mycket och det resulterar i att han inte är piggelin stundtals. Men han försöker hålla låda så gott han kan och myser ner sig hos sin pappa sen mellan varven. Jag har hemstudier imorgon och dagen kommer jag helt att ägna åt Travis och vi ska fixa fint här hemma och kanske lite julgodisbak på det.

Ikväll har jag slagit in alla hitintills inköpta julklappar, jag insåg snart att vår lilla son varit en snäll kille och har paket som räcker och blir över ♥ Nu är det ett par klappar till familjen som är kvar, vet precis vad som ska köpas så det ska gå smidigt.

Sitter och kikar ut genom fönstret och myser av synen av snötäcket på gården. Älskar detta vinterlandskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar