måndag 4 januari 2010

Vardag igen

Så var det tag med en helt ny vecka, den första hela veckan på det nya året. Jag har jobbat mellan 10-18.15 på Cubus och det är som alltid toppenkul! Kvällen har jag spenderat med mina killar som nu sover för natten. Jag sitter uppe ett tag till med att finslipa mitt projekt som tagit sig en bra början. I veckan som kommer blir det racerspurt innan jag rott det i hamn. Tror det kommer bli ett intressant matteprojekt och det bästa är att vi i hemmet drar nytta av det med alla beräkningar jag kommer att göra beträffande vårt elpris. Hoppas kunna få ett snyggt reslutat med positiva siffror. (alltid kul om en annan sätter sig in i det mannen i huset är proffs på *ler).

Travis har varit på dagis idag för första gången sen innan julledigheten. Han traskade så glatt in och samtidigt med honom kom Edwin som var på sin första inskolningsdag. Det var lycka för vår lilleman, inget kan ju bli bättre än när bästisen börjar på dagis och på samma avdelning dessutom.

Lillemans sovrutiner har ändrats en del nu när hela familjen varit lediga. Vi får sakta men säkert styra dom tillbaka på rätt köl, men Travis är inte inne på samma spår som sin mamma och pappa. Men snart är vi tillbaka i rutinerna och det är ingen fara på taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar