tisdag 20 april 2010

Härliga tisdag

Långkörare på praktiken idag. Men hjälp vad jag lär mig, suger åt mig allt och öron och ögon går på helspänn dagarna i ett. Kan inte bli mer än rätt med läraryrket som kommande proffesion för min del. Härlig känsla som gör mig alldeles varm i hjärtat!

Travis och Rickard har fixat med middagsbestyren här hemma och allt som hör eftermiddagen till. Jag kom hem till serverat bord och klart med allt. Lilleman hade varit Rickard behjälplig vad det gäller disken och tycker det är så roligt att blöta ner och fixa med diskgrejorna.

Nu väntar lite planering inför kommande lektioner som jag ska hålla i. Korrekturläsning av en text och sedan är det kväll för min del där det bjuds på den obligatoriska tisdagstv:n som består av de desperata hemmafruarna och Cougar Town.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar