måndag 10 maj 2010

Kort vecka, lång helg

Känns vemodigt att snart fullgjort denna omgångs praktik på fyra veckor. På onsdag är det sista dagen hos "mina" guldklimpar och hos Sofia och co. Det har varit en oerhört lärorik period där jag sugit in mycket kunskap och det känns verkligen som att jag utvecklat min förmåga att undervisa och möta barnen. Det ger mig gott mod och självförtroende till framtiden!

Det blir lite av en långhelg den här veckan. Jag ska dock avsätta lite tid åt den kommande litteraturstudien som sätter fart på måndag. Men det ska inte ta helgens fokus, utan här ska det laddas batterier tillsammans med dom bästa!

Travis soverier i hans nya säng går *peppar peppar* toppen hittills. Han gillar skarpt den för honom nya sängen och vi ser att han är så stolt när han kryper upp i den för att sova. Lilla, stora kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar