onsdag 16 juni 2010

Sommarfest och babyboom

Vilket härligt väder det varit idag. Visserligen har jag mestadels hållit mig innanför jobbets väggar men jag har sett ut att det strålat från solen och lunchen passade jag på att förlägga utomhus så då njöts det till max. Efter jobbet var det raka vägen hem för att packa fikakorgen och bege sig mot dagis tillsammans med mina föräldrar, min syster Johanna och Rickards pappa och lillebror Didrik. Där väntades en kalasfin sommarfest där det inbjöds till att kika på vernisage inne på avdelningarna, där bilder, bildspel och text visade en del av det fina arbete som pedagogerna utför tillsammans med barnen. Travis visade stolt som en tupp upp omgivningarna för sin mormor, morfar, farfar, moster och farbror. Och för mig och Rickard med förstås ;) Behöver jag nämna att vår lillprins somnade som en utslagen hjälte strax efter han duschat nu ikväll? ♥

Två små nyförvärv har entrat världen för övrigt. Emile och Johan blev igår föräldrar till en liten Alex och Albin blev storebror. Louise och Andreas fick inatt sin efterlängtade gosse och Edwin blev storebror. Stort grattis till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar