torsdag 22 juli 2010

Busy days

Sommardagar som har blandats med en semestervisit på västkusten i helgens som varit och nu jobb dagarna därefter har resulterat i att bloggen gapat tom på skrift.

Rickard har brandjour denna vecka och det innebär att Travis har fått husera på annan ort eller med barnvakt då jag jobbar alla dagar förutom idag och på söndag. Han har varit i Skäfshult under mina jobbpass i måndags och tisdags. Väl där trivs han som fisken tillsammans med farmor, farfar och farbror Didrik. Skogspromenader och lek på gården är vad som gillas av våran son och så hälsa på kossorna och djuren i byn. Stort tack för hjälpen ♥

Igår var Daniel här och var standin åt Rickard om larm skulle förekomma. En cykel rikare blev Travis då hans fina farbror tog med honom till Motorsport där en Monark inhandlades utan stödhjul och med en handstång. Stolt som en tupp är Travis över den nya cykeln från farbror/gudfar Daniel och nästa utmaning blir att lista ut hur tramperiet ska fungera.

Ikväll/eftermiddag har jag varit i Målilla för att lämna av vår lille prins. Han ska sova där fram tills på lördag. Känns jättekonstigt här hemma i huset utan Travis, men jag vet att han har det kalasfint tillsammans med sin mormor och morfar samt moster Elin och Johanna och morbror Kalle. Och som jag skrattat tillsammans med mina systrar och mamma, som alltid är det ett stort leende jag möts av och enorm kärlek när vi ses. Underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar