onsdag 28 juli 2010

Mitt i veckan

Det är redan onsdagkväll och veckan bara rusar iväg. Jag har nu jobbat tre dagar och det återstår lika många dagars jobb denna vecka innan det blir en ledig söndag. Final sale på jobbet innebär fullt ös, och det är när det är som bäst. Kul med mycket folk och ruljans, det resulterar i att nattens sömn blir god. (Sover som en stock.) Igår kväll var vi hos Daniel och Elin där även Thomas, Johanna och deras son Aston var på besök. Trevligt umgänge och grillat till middag, en suverän kombo! Travis och Aston lekte suveränt bra och de bägge delade samma intresse för crossar och bilar (hade t.o.m samma leksaker med sig men i olika kulörer.) Deras lek har fortsatt idag då Elin tog med Travis till ALV tillsammans med Aston och hans föräldrar. Rickard och Daniel målade på Daniel och Elins hus under tiden. Vår lilla solstråle hade haft en kalasbra dag inne på ALV parken. Han kom hem med en Lilla gubbenhäst och när han berättade för mig ikväll om vad han varit med om och sett kunde han inte sluta prata om Pippi och Hoppetossan. Sötnos♥

Det är nu som först som jag börjar känna mig mer gravid, och då med lite krämpor där till. Ichias har jag fått och stundtals gör det riktigt ont för att i vissa stunder vara som bortblåst. På det stora hela så mår jag jättebra, och den lille i magen tycks trivas alldeles ypperligt då han/hon sparkar och lever runt som bäst. Ännu har jag inte inhandlat något i bebisväg, men det återstår nog inte lång tid innan inköpen börjar dugga tätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar