torsdag 1 juli 2010

Veckorna

Dagarna ser ungefär likadana ut under en vanlig jobbvecka. Jag och Travis har riktigt fina mysmorgonar där vi äter frukost i godan ro vid köksbordet för att sedan ta det lugnt och fixa iordning oss innan det är dags för dagis och jobb. Rickard hämtar sedan i regel Travis från dagis då han slutar vid 16 och jag aldrig innan dess. Sedan kommer jag hem till mina grabbar där det vankas middag och kvalitetshäng tillsammans med dem under kvällskvisten. Vädret är sannerligen sommarskönt just nu och jag sitter bredvid min lillprins som kikar på en Pippifilm nu såhär innan det är läggdags medans Rickard är duktig och fixar ute i trädgården med häckklippning.

Imorgon är det fredag och dagarna har fullkomligt sprungit iväg denna vecka. Det är först på söndag som jag får en ledig dag efter 6dagars jobb men lördagens jobbande består inte av så många timmar så det känns som att helgen är att räkna med redan imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar