söndag 8 augusti 2010

Slapparsöndag

Gråmulen och regnig söndag har inneburit innehäng hela dagen. Vi fick sovmorgon fram till klockan nio imorse då Travis kom in och pussade oss godmorgon ♥ Efter att ha tillbringat en heltrevlig kväll i Hörestadhult där Travis och Melvin höll igång tills det var dags att bege oss hemåt efter elvasnåret, så behövdes de timmarna för vår lilleman. Jag går och dras med en skallebank som ligger och trycker. Har försökt att sova lite men det hjälper föga. Det brukar bli någon känning av något slag när jag är ledig och slappnar av. Men förhoppningsvis så ger den sig snart och jag kan njuta av en lugn kväll där tanken är att jag och Rickard ska tillbringa en stund framför vår bioduk. Transformers 2 tror jag att jag snappade upp att vi skulle se. Förhoppningsvis en sevärd film :)

Ebba, Ragnar och Love gästade oss på fika och lek för smågrabbarna efter lunch innan de begav sig mot sitt Stockholm igen efter en vecka här i Småland. Love och Travis har funkat kalasbra ihop och Travis ser upp till Love som är 1½ år äldre. De kommer hitöver senare i höst med, och vi ska planera in en tripp till dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar