onsdag 29 september 2010

lek, inredning och ljus

Ett seminarium avklarat idag och lite litteraturläsning till det. Sedan har eftermiddagen gått i ett på ett trevligt sätt. Ragnar och Love är i småland på visit denna vecka, så de gästade oss vid middagstid. Grabbarna lekte kalasbra med bilarna, tågbanan och annat skoj. Travis var med andra ord helt slut efter en dag med mycket lek, och han verkligen drog med oss in i sovrummet för att natta honom. Gulle!

Igår kväll var jag på inredningsparty i Storebro hemma hos Anna. Det var företaget "Det lilla extra", och det fanns en hel del som lockade till köp. Bra priser och fina grejor. Så jag är övertygad om att jag kommer vara nöjd när jag får hem leveransen. Imorgon stundar ljusparty hos mamma, så då ges tillfälle att ladda upp ljuslagret till höstmörkret. Jag är nyfiken på de nya dofterna som lanserats, och hoppas på att det finns något som nytt som jag fastnar för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar