tisdag 28 december 2010

Vår pluttas

Ledig tid kring jul och nyårshelgen har verkligen bitit sig fast i mig. Bloggen har fått stå lite åt sidan och kvalitetstid med familjen har stått högst i kurs.


Senast igår hade vi besök av min syster Elin som stannade över natten. Idag har vi vait och gästat min syster Maria med familj o Virserum. Nova och Travis lekte uppe på Novas rum så bra att Travis började gråta när jag deklarerade att vi var tvungna att bege oss hemåt.

Efter att jag släppt av Elin och Johanna i Målilla styrde vi bilen mot Skäfshult. Rickard var ändå på brandkårsmöte så vi valde att besöka hans föräldrar och Didrik en stund. Kvar efter besöket blev visst vår lilla prins. När hans farfar frågade om han ville sova där studsade han av glädje och ville mer än gärna vara kvar där över natten. Ett gott tecken minsann.

Jag kan inte komma ihåg senast då Travis sov borta. De gångerna är lätträknande på min hand. Känns tomt här i huset utan honom. Och samtidigt så fränt att han så spontant verkligen ville ha egentid med sina farföräldrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar