söndag 19 december 2010

"Vilken härlig dag..

nanana nanana nanana.."


Här hemma har vi haft en rekordelig bakdag idag. Vi har fixat saffranslängder och saffransbullar att fylla frysen med. Det blev även en sats Chocolate chip cookies, som jag hade byggt upp höga förväntningar på, och som senare tyvärr skulle visa sig att inte leva upp till dem. Vi har även gjort busenkla kokostoppar från ett tips från Ica´s Buffé tidning.


Gör så här:

Smält 220gram vit choklad

Smula ned 3 dl corn flakes
Blanda sedan i 3dl kokos


Rör om blandningen för att sedan klicka ut toppar på ett bakplåtspapper. Ställ i kylskåpet för att stelna och därefter njut av snabbt, enkelt och gott julgodis.



Eftermiddagen/kvällen har tillbringats i Målilla där vi firade mammas födelsedag. Är så tacksam och glad för att jag omges av en sådan underbar familj. Fick dessutom träffa Arvid för första gången: så söt!

Arvid

Syster med familj

1 kommentar:

  1. Hej hej.
    Så trevlig att du är inne o läser på min sida =)
    Då kankse jag får ta och överväga till att fortsätta med mitt bloggande.
    Allt bra med er? Och grattis igen tiller hoppas allt är bra
    Kramar Marielle

    SvaraRadera