söndag 26 december 2010

Wonderful

Vilken härlig julhelg vi har haft!
Både julafton och juldagen har spenderats med fina familjen: Rickards familj på julafton och min igår på juldagen. Två mysiga dagar som inte kunde varit bättre. Barnen har varit riktigt snälla och har blivit överrösta med julklappar. Även jag är så otroligt nöjd över mina julklappar: Didriksson jacka, Bosch matberedare, Nikon kamera, postlåda i svart plåt samt bonus på kontot.

Dagen idag har varit lugn. Johanna sov över här inatt och runt lunchtid begav vi oss in till Vimmerby där vi mötte upp mamma. Det blev lite titt på mellandagsrean innan jag och barnen åkte hemåt igen. Eftermiddagen har ägnats åt lite tvätt, städ och få lite ordning här hemma. Nu är det mys med familjen som gäller. Tindra och Rickard har somnat och sussar gott i soffan. Så jag och Travis ska kika på lite barntv innan det är sovdags för hans del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar