fredag 7 januari 2011

11.01.07

Nu är jag klar med listan som jag skrivit på genom 30 inlägg. Hoppas det har varit något som när trevlig läsning och dykt upp lite andra sidor om mig som ni inte redan innan visste. Hur som haver har det varit ett bra sätt att få igång skrivandet om det vissa dagar rådit skrivtorka.


Kvällen här har varit skön. Vi valde till sist thaimaten och det blev premiär för Rickard, Travis och mig med mat från Vimmerbys restaurang: Sweet Chili. Svärmor och jag var inne och hämtade maten medans grabbarna (Ove, Didrik, Rickard & Travis) och Tindra åkte hem hit. Maten gick verkligen hem och jag kan rekommendera er som bor i Vimmerby med omnejd att äta där.

Let´s dance på tv:n här som redan nämnt. Dock hade jag fått det om bakfoten med premiären av Solsidan. Men ser med stormsteg fram emot när den börjar och förgyller tv-rutan igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar