torsdag 6 januari 2011

Sagt av Travis 3 år:

Travis kom in till oss igår på morgonen efter han vaknat. Vi låg alla tre i sängen och myste lite innan det var dags för att stiga upp. Lillan sov så gott i sin säng bredvid. Då utbrister Travis efter en stund:
-Pappa, vilka stora muskler du har. JÄTTEstora.
Detta säger han samtidigt som han tar på Rickards armar och ber mig att kolla. Jag instämmer och i samma ögonblick fäller han nästa sköna kommentar:
-Men oj mamma, du har inga muskler..
Haha! Gissa om vi skrattade! Och gissa om jag är sugen på att anta träningen igen mot att komma i form och återfå min kropp. Jag är riktigt taggad och jag känner ett enormt positivt sug efter sunt leverne.

5 kommentarer:

  1. Så komiskt. Underbart när barnen börjar prata med och mer. Det kan nog komma en hel del minnsesvärda saker = ) Önskar er en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. HAHA, vilken skön kommentar! SNacka om hint! ;-)

    Jag blir jätteglad av dina kommentarer, kul att man kan inspirera någon! Är du van tränare? Jag är totalt orutinerad, iaf när det kommer till styrketräning.. Jag vill lära mej styrketräna bra hemma, för det ska vara det bästa för atthjöja ämnesomsättningen och få igång fettförbränningen! Och det är kul! Jag har aldrig uppskattat det förrn nu, ser fram emot när man ser skillnad på kroppen nu och senare... jag måste ta före kort, bläää! ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha. Ja, de är sannerligen spontana och många gånger ärliga de små liven :-)

    SvaraRadera
  4. hahaha! Vek mig av skratt här hemma.:-) Vad de kan få till det

    SvaraRadera