lördag 29 januari 2011

Shoppingtripp

Har lagt upp fötterna på bordet, satt mig skönt i soffan. Har spotify på, lyssnar även till en sprakande brasa i bakgrunden. Tar ett par klunkar vatten och känner ett härligt lugn infinna sig. Det är lördagkväll och jag kastar samtidigt som jag sitter här en hastig blick på Hipp hipp som visas på Svt1. Är det bara jag, eller tycker ni också att denna säsong av Hipp hipp inte riktigt håller måttet? Eller kan det vara så att Solsidan helt enkelt har överträffat detta program med hästlängder?

I förmiddags bräste vi till Linköping. Biltema, Ikea, Nordik och Ica Maxi besöktes. Vi trängdes med fler shoppingbenägna, och kom hem med en förvaringsmöbel, kontorsmaterial, filmer m.m. =nöjda.

Nu i afton har vi ätit en fläskfilérätt, som är min mammas specialitet, som mättade våra magar med råge.
Med andra ord har vi haft en bra dag.

Tanken var att vi efter middagen skulle kika på Toy story 3 som vi idag införskaffat. Men vår lillprins var trött och sängen lockade mer än hans tidigare önskan om att se filmen i biorummet uppe. Det får istället bli vid ett annat tillfälle när Travis utvilad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar