onsdag 2 februari 2011

Soliga onsdag

Igår valde min laddare till telefonen att ge upp. Det är den tredje som avverkats då både jag och Rickard haft Nokiatelefoner. Vad handikappad och halv man känner sig utan telefon. (Tänk vad beroende av telefonen man är idag. Det var inte många år sedan den inte fanns..)
Som väl var kunde jag åtgärda det hela och skaka liv i min kära ägodel efter att på kvällen besökt Skäfshult där de hade en laddare till övers. Tror bestämt att det är ett konstruktionsfel på batteriladdarna, då det blir glapp på samma ställe.


Öppet hus i Frödinge var för övrigt mycket uppskattat av mig och barnen. Lekvänliga lokaler och mysig stämning. Så dit blir det bestämt fler turer. Kul att de har öppet både tisdag och torsdag nu dessutom.

Lillsnuttan fick sina två sprutor idag på BVC. Om hon skrek? Ja, massor. Hon var så ledsen redan efter den första och tittade vädjande till både mig och Lena om att få komma upp i famnen. Gummsan!
Efter vaccineringen var det fg-grupp. Mysigt och kul att så många var där. Tiden springer som vanligt iväg alldeles för fort så jag och Tindra var tvungna att bege oss för hämtning av Travis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar