onsdag 16 mars 2011

Dopbilder

Dopet tar sin början.

Storebror är behjälplig med vattnet.

Min syster Elin, som nu är Tindras gudmor ,hjälper prästen när Tindra döps.

Rickard får äran att tända dopljuset.

Elin, Rickard med Travis som har spring i benen,
en sovande Tindra i min famn och Rickards bror Jonas som är Tindras gudfar.

Min farmor, pappa, Markus och min syster Maria.

Kusinerna bus.

Travis och Nova.

Finfina tjejer.

Jag fixar i köket.

Smaskig doptårta från Gullringen.

Tindra med sin gammelfarmor Irma.

Så mycket kärlek i detta kort ♥. Far och dotter.

Tindras alla fina presenter. Stort TACK!

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder!!!Kram från Mamma

    SvaraRadera
  2. Det var helt underbart med ansiktsmassagen. Jag njöt av varenda sekund. Haha förstår det, så söt som hon är. Detsamma, kramar! :)

    SvaraRadera