måndag 7 mars 2011

Gårdagen i lite bilder

Medans lillasyster sov gott i sin vagn ute i solskenet var storebror i full färd med att.. 
..ta en tur på sin cykel som han fick i somras av sin farbror (gudfar)  Daniel.
Runt, runt på garageuppfarten var det som gällde.
Travis tyckte det stundtals var lite kämpigt att cykla i overallen.
Lite lek i snöhögen är alltid lika uppskattat.
Tjoa och tjimma är Travis gebit.
Travis i snöaction.
PÅ eftermiddagen åkte vi till Skäfshult där Tindra chillade i babysittern.
Fokuserad på remmen.
"Gott, gottigott gott!"
Käkar på sin leksak och ser ut att drömma sig bort.

2 kommentarer:

  1. Glädjer mig att se att det vid föräldrahemmet nästan är barmark! Här i Rättvik är det fortfarande jättemycket snö kvar.... Mamma och Pappa bor ju mittöver er, jag har läst din blogg några gånger och blev lite glad när det kom utomhusbilder! Richard och jag har gått i samma klass i 9 långa år, så att ni bor grannar med mamma och pappa är lite festligt tycker jag!

    Önskar er en härlig vår!

    // Carolin From (fd. Kindman)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du kommenterade! Jag visade det för Rickard som hälsar så gott till dig :-)

    Vet vart dina föräldrar bor och är även bekant med din syster och familj. Travis går på samma avdelning på förskolan som Axel, och det leker mycket tillsammans där.

    Vi får hoppas att våren når Rättvik med mer barmark och att fint väder nu bidrar till att det blir ännu mer utebilder här på bloggen.

    Vi önskar er också en härlig vår! /Ann-Sofie

    SvaraRadera