torsdag 24 mars 2011

Morgonstund

Igår somnade jag och sambon strax efter 22. Det skedde endast en matning vid kl.01.00 av lillan, som somnade om på två röda efter 5 minuters ätande. Jag vaknade sedan vid kl.06.00 helt utvilad och med ett brett leende på mina läppar. Barnen sov så sött i sina sängar och Rickard begav sig som alltid en vardag som denna till jobbet. Jag passade då på att lyssna på morgonradio i sängen och läsa senaste numret av Vi föräldrar. Tidningar har annars fått den förmågan för mig sedan barnen kom att det läggs på hög och jag kikar lite i dem då och då. Jag gillar annars att läsa dem från pärm till pärm. Ska bli bättre på att prioritera sådana guldstunder. Tackar Tindra för en god natts sömn ♥.

Hoppas ni alla fått en bra start på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar