fredag 15 april 2011

Good feeling

Idag har vi en lugn inledning på helgen. Istället för dagishäng för Travis del, är han hemma och tar det piano med mig och sin lillasyster. I skrivande stund så sitter lilleman vid tv:n och kikar på Pippi Långstrump, medans lillsnuttan sover sin förmiddagslur. Jag ska strax börja med städningen, men först intar jag dagens första kopp kaffe och skummar igenom mina favoritbloggar.

Jag har en bra känsla om den här helgen. Eftermiddagen bjuder på fikadejt hemma hos grannarna nere på gatan, och imorgon kommer en mycket fin vän till mig som jag inte sett på mycket, mycket länge, tillsammans med sin kärlek. Något som jag ser fram emot enormt mycket! En del vänner som finns i ens liv kanske man inte träffar dagligen och ibland går det månader, halvår och t.o.m. år innan man ses. Men ändå så känns det som man sågs igår när man väl träffas igen. Jag har en handfull sådana vänner och jag värdesätter respektive vänskap högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar