torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag 2011

Skärtorsdagen har varit en fin sådan här hemma på Videvägen. Vi har även fått besök av påskkärringar som kommit med påskkort. Dessvärre hade jag inget godis hemma. Orutinerat av mig, jag vet. Rickard äter inte godis och jag köper därför sällan det. Om det åker ned i varukorgen vid en mathandling är det oftast choklad jag föredrar och det försvinner oftast lika fort. Påskkärringarna fick istället ett par slantar, och vad det gäller deras leenden verkade de nöjda och glada med dem. Så skönt!

Nu sover barnen och vi ska bänka oss i soffan. Härligt att mannen har lite långledigt i.o.m. påskhelgen. Imorgon väntas blåkullaträff i Brunnsparken med tipspromenad, och eftermiddagen ska spenderas i Skäfshult. En långfredag helt i min smak.  



Travis♥ med sandlådelek i antågande efter att vi laddat upp med varsin glass efter en promenad till affären.

Tindra upptäckte gräset på gräsmattan och det var spännande.

En glada tjeja ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar