torsdag 23 juni 2011

Nytankad energi

Gårdagen spenderades på ALV tillsammans med Sanna & Melvin samt Carro & barn. En fartfylld dag som innebar att vi mammor fick lika trevligt som grabbarna hade skoj. Natten dessförinnan hade bjudit på mindre sömn då barnen varit vakna pga av en olycka i sängen. Så efter middagen igår kände jag att min energi var långt bort och ögonen ville allt annat än att fokusera. Barnen somnade vid 7-snåret. Så då drog jag på mig löparskorna och gav mig ut i spåret. Tack vare den löprundan, där min tid dessutom putsades på ytterligare tots lite motig löpning på slutampen, vann jag en mängd energi och var som en ny människa efteråt. Tacka vet jag för motion!

Idag går tankarna till personalen på Handelsbanken i Vimmerby. När jag imorse hörde om det inträffade bankrånet gick det kalla kårar längs ryggraden. Hua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar