lördag 2 juli 2011

Kalas, blixtrar och dunder

Nu är vi hemma efter att ha spenderat större delen av dagen i Västerarp för att fira den nyblivna 7-åringen, och sedan vidare över Målilla för att snicksnacka och umgås en stund extra. Efter att dagen här hemma inleddes med ett riktigt åskoväder med blixtrar och dunder som hette duga, regn och strömlöst. Så for jag och barnen iväg lagom tills dess att det fina vädret kom hit till Södra Vi med mycket härligare luft.

Nova och Travis har badat i Novas pool tillsammans med deras moster Johanna. De hade superskoj! Studsmattan användes också flitigt och vi mumsade på smarrig tacopaj och vidare god födelsedagstårta till kaffet.


Här hemma har Rickard legat i med både rivande av tapeter, oljning av trappor och sandlåda, rensning av avlopp och massor mer. Hinns en hel del med barn och flickvän utflugna ur hemmet och tid måste spenderas på orten då brandjouren hägrar.


Btw: Behöver jag säga att jag gillar att min käresta har semester i 5 veckor? Jag tokgillar det! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar