måndag 10 oktober 2011

Lillan sover, Stora sitter och leker med sin lera här intill och jag sitter med en stor kopp te i min hand och har ögnat igenom lite bloggar, läst huvudrubrikerna på e-tidningarna och tagit en kik på facebook. Samma tid på torsdag denna vecka så sitter jag med min nya studiegrupp och arbetar efter förmiddagens föreläsning. Det känns olustigt och spännande på samma gång. Det är så märkligt hur fort ett år går och vad snabbt man kommer in i vardagslunket. Nu dröjer det inte länge till innan vi har en annan sorts vardag, och då kommer det vara utan några konstigheter. Det är just språnget dit som känns.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med studierna Ann-Sofie!:) Det känns så trist att du inte är med oss längre.. KRAM Emma

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Det känns något otroligt konstigt att jag inte ska läsa med er. Hoppas det är bra med dig Emma! Och vad glad jag blev då jag ser att du har en blogg, ska genast läsa :-) Många kramar!

    SvaraRadera