måndag 3 oktober 2011

Sista fredagen i september

I fredags efter städning och fix i hemmet begav vi oss ner till Björkaparken för lek och lite plock av blad, kottar och grönt. Barnen stormtrivs alltid ute och jag njuter i fulla drag av att se deras glada miner. Våra höstfynd använde jag mig senare av till aftonens dukning. När vi kom hem gjorde jag det sista piffet på smörgåstårtorna medans Tindra sov sin eftermiddagslur och svängde även ihop en cheesecake och vit kladdkaka. Bilder från kvällen saknas dock, då jag missade att fånga det hela på bild. Och nog är det ett gott tecken på en trevlig kväll, inte sant?















2 kommentarer:

  1. Nån som fyllt år?

    SvaraRadera
  2. Nix, ingen bemärkelsedag ännu. Så vi firade inget, utan träffades för att umgås då alla hade tillfälle :-)

    SvaraRadera