onsdag 26 oktober 2011

Tiden rusar

Dagarna går i ett och jag har inte tagit mig tid till att skriva något i bloggen. Ladies Night i fredags var suveränt bra. Tack tjejer för en kanonbra dag/kväll och vad underhållningen på scen rockade! Det blir givet med en repris nästa år. Födelsedagsfirande för Tindra både lördag och söndag för respektvie sidor av släkten. Vad jag uppskattade att alla kunde samlas och komma hit. (Jonas och Alexandra saknades, men det solade gott i värmen på stranden och träffas nu i dagarna då de landade nu i afton.) Familjen betyder så ofantligt mycket och jag sätter otroligt stort värde på att omges av så fina människor.

Tindra är nu inskolad på förskolan. I dagarna 3 har hon varit på Björkullen tillsammans med Rickard och Travis. Jag var med idag då jag hade möjlighet att lägga min studietid nu till ikväll i.o.m självstudiedag. Det går alla tiders bra för vår lilla sessa och hon trivs som väntat: kanoners! Imorgon ska jag lämna båda mina älskon lagom till frukost och det känns tämligen märkligt med bådas väskor packade och klara i hallen. Bådas ytterkläder framlagda och bådas kläder redo att svidas på när de vaknar imorgon bitti. Det är med en trygg känsla i hjärtgropen, och det känns så bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar