torsdag 16 februari 2012

Födelsedagsgåvor

Igår blev jag ett år äldre. 25 år har jag nu hunnit bli och det känns som jag är på god språng i det vi kallar livet. Jag känner mig oerhört tillfreds med tillvaron och glädjs något oerhört över det jag har.
Travis stämde upp i sång när vi klädde på oss ytterkläderna innan förskolan igår. Gulle!

Vill passa på att tacka er alla som på ett eller annat sätt gratulerade mig. Det värmer fint! Något festligt var att mina föräldrar, som befann sig på sina respektive arbetsplatser ringde vid stort sett samma tidpunkt igår. (Mamma på vår hemtelefon och pappa på min mobil). De är bra synkade efter att ha levt tillsammans i snart 30 år ♥


Av min kära sambo fick jag förutom finfina tulpaner dessa fina plagg
(samtliga från Ginatricot):




Han har bra smak och vet precis vad jag tycker om.
(Kan även vara så att han överlät shoppandet till mig och betalningen till sig.. men det låter jag vara osagt.. *ler)

2 kommentarer: