tisdag 21 februari 2012

Tenta och bilder på Tindra

Har suttit och pluggat mest hela dagen idag med undantag för matintag och kvalitetstid med familjen under kvällen. Nu känner jag att det som bäst kan tagga mig till att göra bra ifrån mig på morgondagens tentaskrivning är en god-natts-sömn. En slut-tenta på denna första delkurs i Engelskan ska skrivas och jag skulle ljuga om jag sa att det inte var pirr i magen involverat. Ser så fram emot kvällen imorgon då jag förhoppningsvis kan slappna av, just nu känns tentan som något av ett ok på mina axlar..

Men nu till en bildserie på Tindra som kan få vilket hjärta som att smälta litegrann:

Lillfian testar blöjan på hjässan.

Testandet är klart.

På väg av..

Hon gav mig blöjan och tog fram sin Nasse, och börjar visa missnöje.

Döma av minen på mitt lilla hjärta så är hon inte helnöjd över Nasses nya utförande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar