torsdag 12 juli 2012

Härlig torsdag

Har varit ledig idag och det har tagits tillvara på. Rickard har styrt med målande inne på Tindras rum och Travis har varit honom behjälplig som sällskap, men med sina vattenfärger och ritpapper. Medans grabbarna styrde med målande och senare även gräsklippning så fixade jag och Tindra det fint här hemma och bara tog det lugnt. När eftermiddagen kom i antågande hoppade jag och barnen in i bilen (Rickard har brandjouren) och styrde mot ALV. Ett par föreställningar hanns med i godan ro och glassintag efter en regnskur. Skönt och lyxigt att ha möjlighet att slippa stressa när man väl är där.

Ikväll har vi till barnens lycka haft finbesök av mina två lillasystrar. ♥
Fick massage av Johanna. Har så ont i ena sidan av ryggen och även fram mot magen. Känns som att ett revben blivit till knosat. Riktigt ont gör det, och det känns som jag mer eller mindre går av när jag skrattar eller nyser. Hoppas att det ger med sig av sig självt.

Nu ska jag bänka mig i soffan för lite film och njuta av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar