fredag 5 mars 2010

Fredag

Min hals är för närvarande inte riktigt med i gemet. Rösten håller inte helt vattentätt då jag pipande och väsande får fram orden ur munnen. Inte den allra bästa känslan: likt ett raspande sandpapper till stämband. Aj! För övrigt är jag piggelin och inga andra konstigheter, förutom lite halvseg. Så denna halsåkomma får gärna försvinna lika kvickt som den kom.
Travis är pigg som en lärka, vilket är en fröjd att se! Med alla de sjukdomar han haft från förkylningar, till tre-dagars feber och nu senast magsjuka så får vi hoppas att våren erbjuder en mer sjukdomsfri period.

Kvällen bjuder på hemmamys. Rickard har brandjouren, vilket betyder att vi måste stanna på orten och inte mig emot. Ser fram emot soffhäng med pizza till middag och slötittande på tv:n. Hur ska ni spendera er fredag?

2 kommentarer:

  1. Jag ska spendera kvällen med skön musik i öronen, fixa & pilla med mitt fotoalbum och dricka lite kaffe till de(är hur trött som helst) :) hoppas ni får en fin helg och pussa Travis från "lelin"

    SvaraRadera
  2. Oh, det lät inte alls dumt. Hoppas det var en skön och avkopplande kväll. Läste att ni befinner er i Kalmar på shoppingtur idag. Hoppas ni har en toppendag! Travis pussar Lelin tillbaka :)

    SvaraRadera