tisdag 23 mars 2010

Springcykel

Föreläsning, seminarium och läsning av litteratur- ja, så har min dag sett ut fram tills jag hämtade vår lilla ögonsten på dagis. Barnen var ute på gården och jag hade med mig Travis cykel+hjälm. Han har nämligen sett att ett av barnen parkerar sin cykel med stödhjul utanför dagisportarna sedan ett par dagar och var dag är han så sugen på att ta sig en tur på dennes cykel på vägen hem. Så idag trotsade vi regnet och Travis var mäkta stolt när han vinkade av sina dagiskompisar och fröknar på eftermiddagskvisten på sin springcykel. Det blev ett par vändor på gatan här utanför när vi kommit hem vill jag lova!

Årets skattebesked finns nu att ta del av för alla som har e.legitimation. Jag och sambon kikade på våra nu ikväll och det känns fint med extra klirr till kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar