fredag 4 december 2009

Vaccin-->check!

Igår tog jag och mina grabbar det omtalade svininfluensavaccinet. Det gick strålande bra och det som kändes var endast en liten ömmande arm efter ett par timmar. Travis var kanonduktig. Han satt stilla som ett ljus i mitt knä när Anette skulle ta sprutan, och han sa inte ett ljud varken under eller efter spruttillfället. Vår stora lilla kille ♥
Det är först nu under eftermiddagen som både jag och Rickard känt av lite biverkningar: värk i hela kroppen och allmänt trötta och dåsiga. Men med en liten solstråle som inte visar några som helst tecken på vaccineringen blir man inte annat än piggelin och går runt med ett leende på läpparna när han sjunger och dansar och leker med oss. Nu sover guldklimpen och idol står på i bakgrunden samtidgt som jag passar på att blogga med datorn i mitt knä.

Härligt med helg, inte sant?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar