måndag 26 april 2010

bortglömda varor

Jisses, ibland blir man så trött på sig själv. Nu ikväll efter middagsintag och disk beslutade jag mig för att ta med Travis till Vimmerby. Rickard skulle svida om till sommardäcken på passaten (har allorounddäck för tillfället; dvs inte olagligt) samt tvätta bilen. Mitt och Travis mission var att köpa nytt lysrör till badrummet där lampan sjungit på sista versen, och det varit bäckande svart i dagarna två. Vi tankade upp bilen när vi ändå var i stan och sedan mot affären. Lysrör fanns samt diverse annat småplock som behövdes. Den felande länken var dock att samtliga varor hamnade i min kasse utan just huvudprodukten; lysröret. Så när vi rullade in på uppfarten här hemma slog det mig att jag glömt det. Suck. Ringde upp affären, så imorgon ska jag plocka med mig det hem. Plus i kanten för en mysig eftermiddag med sonen ♥

Nu är det soffhäng som gäller framför "Halv åtta hos mig". Känns som att det behövs med en härlig dag som gått i ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar