torsdag 8 april 2010

Helg på ingång

Dagen har flutit på i effektivitetens tecken. Med andra ord är jag klar med min essäskrivning och kan med gott samvete inta helgen redan nu. Det klingar fint i mina öron, då jag så många gånger innan brukar vara ute i sista minuten och få mitt skrivarflyt just då det krävs. Travis blir på så vis ledig från dagis imorgon och vi ska ha en riktig mysdag där det ska uträttas diverse ärenden och lite lek till det. Det märks så tydligt att våren är här, humöret är på topp då vi har ljust ute längre om dagarna och det kantas med fågelsång!

Nu ska jag kika på tapetinspiration. Tanken är att vi ska fixa lite på övervåningen och det är trixigt att få till en tapet som vi båda fastnar för.. jag vill ha någon klatchig, medans sambon tänker långsiktigt och vill ha något så håller i tid. Kanske det går att kombinera? Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Det vore helt klart det optimala, men eftersom väggarna är i snedtak samt annorlunda planlösning så vet jag inte om det skulle funka.. Vi får se vad det blir av det :)

    SvaraRadera