måndag 12 april 2010

Måndagsutflykt

Jisses så trött jag är nu i skrivande stund, men så pass "uppe i varv" att jag inte är läggdags trött på ett par timmar. Dagen startade 5.20 då det var morgonfix och sedan lämning på dagis kvart över 6. Travis var kanonduktig på att vara med på noterna, trots tidig morgon och att han ville sova kvar i sin säng en stund till. Sedan åkte jag vidare mot Vimmerby, Storebro och Hultsfred där jag plockade upp mina medresenärer en efter en.

Dagen har bjudit på lite information. Kändes dock som att vi kunde haft distansstudio likväl, då det inte var mer än tilläggsinformation till de dokument som vi redan har inför litteraturstudie och VFU. Men en tripp såhär på en måndag till Kalmar är överkomligt och i gott sällskap blir det bara en trevlig utflykt. Gillar vår nya bil mer och mer och den är helt underbar att köra långväga med.

Det hade inte varit helt fel med en kvällspromenad, men Travis sover och Rickard har brandjouren denna vecka. Så tyvärr är det inte genomförbart. Jag får spara den promenaden till mig och Travis imorgon istället. -Ja, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar