onsdag 9 juni 2010

Besök

Igår eftermiddag kom mina två yngre systrar hit för att spendera eftermiddagen/kvällen tillsammans med oss. Travis uppskattade det till max då han fick två extra att leka med :) Vi hann med en sväng in till Vimmerby tillsammans med Rickard efter att han kom hem för att fortsätta soffjakten. Nu har vi två alternativ, det är bara här beslutsångesten kommer in. Antingen blir det en helt ny biosoffa till övervåningen eller så flyttar vi upp våra nuvarande tvsoffor och köper en divansoffa till vardagsrummet. Vi får klura på det litegranna, känns bra att vi har lite att utgå ifrån nu iaf. Hursom blir det bra vilket vi än väljer. Två olika soffor bara, helt enkelt.
Kvällen spenderades i biorummet där vi fyra kikade på filmen "The Collector" efter att Travis somnat för natten. Att det var en ryslig film kan jag inte sticka under stol med. Hua!

Onsdag idag och den bjuder på ett lugnt schema. Jag har fortsatt plocka och städa lite här hemma. Nu ska jag bege mig mot köket där det vankas lunch. Det är sannerligen skönt att vara lite sommarledig och vi njuter till fullo här hemma, jag och Travis.

3 kommentarer:

  1. vart har ni hittat dom då?i stan lr?kram Louise

    SvaraRadera
  2. På materialmännen fanns dem. Trodde de skulle finnas divansoffor att välja och vraka mellan, men tvärr var det endast ett fåtal som föll oss i smaken. Slutade dock med en favorit bland dem, samt biosoffan :-) Hur går er soffjakt? Har ni hittat ngn? Kram

    SvaraRadera
  3. BIOSOFFAN !!!!!!!!!!!! /Du vet vem... :)

    SvaraRadera