måndag 21 juni 2010

hello monday!

oh, jisses så trött i kroppen jag är denna afton. Fullt ös på jobbet och det har tuffat på riktigt bra. Rean är nu igång och jag har ägnat en del åt arbetsdagen till att bygga om en bikinivägg. Nu när man är hemma efter stängning kommer kroppen ikapp och det blir att slappa som gäller resten av kvällen.
Lilleman sov när jag kom hem strax innan sju, vår älskade lilla prins som jag längtat så efter hela dagen. Har varit inne och pussat på honom ett par gånger sedan jag kom hem ♥ får krama och pussa på min stora älskling istället.

Här hemma tog projekt: måla huset fart i helgen. Rickard har hunnit litegranna när vädret tillät det och det är vad som kommer att fortskridas nu under sommaren. Vädret är som bekant helt avgörande för vilken tid arbetet kommer att ta. Men bättring blir det helt klart vad det gäller fasaden. Fortsatt i falurödfärgs kulör men ack så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar