tisdag 22 juni 2010

Planer spikade

Nu är midsommarplanerna spikade. Vi kommer att spendera dagen tillsammans med mina föräldrar samt min lillasyster Johanna. Rickards föräldrar kommer även att spendera dagen tillsammans med oss samt Rickards lillebror Didrik. Jag ser fram emot en lugn och fin afton med finfint sällskap och god mat, och jordgubbstårta :-)

Känner att det är läge att investera i ett par gedigna skor som kan bäras på jobbet. Det blir ett par steg per dag och sviterna känner jag av på kvällningen på sula och tår. Jag behöver en sula som är snäll och skonsam och med bra dämpning. Det låter som att det paret skor kan gå loss på en slant. Men om mina fossingar mår bra, då mår jag bra och kvällen blir inte enbart spenderad i soffan. Får gå på jakt efter ett par nu framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar