tisdag 13 juli 2010

Klibbigt

Kvällens åska mottogs med öppna armar från min sida. Luften behöver att luftas ut så att det klibbiga försvinner för att ersättas med det friska. Sedan att värmen är här det välkomnar jag och det är underbart att det har varit riktiga sommardagar! Lider dock med de allra minsta och de äldre som far illa av värmen. Det är svårt när man varken kan vistas inne eller ute för att få sinnesro.

Dagen har spenderats inom Cubus väggar, så även igår. Imorgon är jag dock ledig och dagen kommer att bjuda på ett lugnt innehåll. Jag ska försöka se över tvätthögarna och börja packa inför helgens semester som kommer att spenderas i Varberg och västkusten i övrigt. Ska bli så skönt!

Nu ska jag blicka mot SVT1 där mitt favoritprogram om sommaren visas: Morden i Midsommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar