lördag 21 augusti 2010

Bullbak

Igår hade jag en riktig myskväll tillsammans med min lilla familj. Vi åt gott och kikade på tv:n och Travis var på ett strålande humör. Strax innan åtta sa han själv godnatt och gick in på sitt rum för att sova. Knappa minuterna senare sov han mycket riktigt. Gulle! Så då fick det bli filmkväll med Snabba Cash uppe på bioduken för mig och Rickard.

Idag är det en dag som vi tar som den kommer. Jag och Travis har allaredan hunnit med att baka fyra fulla plåtar med kanel- och vaniljbullar. Rickard är på brandstationen och tvättar bilen samt städar den. Får se vad dagen har att erbjuda i övrigt.

Min syster Elin åker idag till Tunisien tillsammans med sin bästa vän Ellinor. Jag hoppas de får en kanonfin resa! Det är de väl värda efter att ha slitit på sommarjobbet hela sommaren lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar