fredag 20 augusti 2010

Ikea och ullared

Jag satt och kikade igenom den nya IKEA-katalogen igårkväll. Och som alltid hittar jag en mängd saker som gärna skulle få flytta hem hit till oss. Den här gången var det småplock och piff som föll mig i smaken, så även en matta. Får se om det blir en tripp till ett IKEA-varuhus någon gång inom den närmaste framtiden. Men först och främst ska jag och mina systrar samt mamma till Ullared nästkommande helg. Väl där ska vinterkläder till Travis inhandlas och skötgrejor till bebisen införskaffas. Ser fram emot besöket på Hallands lågprisjätte.

Inatt vaknade Travis pigg som en lärka kl.03.00 och ville ha frukost?! Han fick då komma in till oss och låg och filurade bredvid mig och undrade om sin frukost, till sist accepterade han ett nej och låg istället och viskade för sig själv innan han somnade om vid 4snåret och sedan sov fram till 07.30. Andra gången på en två-veckorsperiod som detta inträffar. Hoppas det är högst tillfälligt.

Fredag idag och dagen får bjuda på ett lugnt innehåll efter att veckan i övrigt har innehållt aktiviteter var dag. Alltid kul när det händer saker och man har något på agendan, lika härligt är det att ha en lugn dag mellan göromålen för att hämta ny och fräsch energi. Har tänkt att städa här hemma och få det fräscht inför helgen. Alltid skönt att kunna inta veckoslutet med ett nystädat hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar