söndag 19 september 2010

Gräsänkling

Bredvid mig i soffan har jag en sovande Travis. Han somnade här för mer än en timma och jag har ännu inte haft hjärta att lyfta in honom på sitt rum. Rickard befinner sig just nu uppe i luften, då han sitter på flyget som tar honom och hans tre arbetskamrater till Italien. Väl där ska de fixa jobbrelaterat arbete och han kommer hem igen natten till onsdag. Så jag blir gräsänkling i ett par dagar. Det sägs ju att det ska vara nyttigt att längta efter varandra, men gissa vad mycket jag saknar honom nu i skrivande stund just bara för att han är så långt ifrån även om det inte var längesedan han åkte.

Vallokalen har besökts idag, så kvällen kommer att spenderas med tv:n på i bakgrunden där valvakan ska tittas på. Har även kurslitteratur som ska betas igenom, så det blir två flugor i en smäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar