tisdag 7 september 2010

skrift och bild


Idag passade det sig utmärkt till att jag hade självstudier då lilleman inte är helt kurant ännu. Han är på bättringsvägen och har idag inte haft feber mer än under natten. Så Rickard blir hemma och vabbar imorgon (eftersom jag har heldag i skolan) för att ha en feberfri dag innan det är dags för dagis igen. Jag har mellan uppassningen av lilleman försökt att skriva ihop mitt paper som ska in imorgon kväll. Har tagit det pö om pö uder dagen mellan tvätthögen, disken och gos och mys med lillprinsen, och nu på kvällskvisten börjar det att arta sig med skriften och jag börjar känna mig någorlunda nöjd. Det svåra är att begränsa sig till två sidor när jag vill skriva så mycket mer. Men det är en konst att få till kvalitet framför kvantitet så jag hoppas att det bär hela vägen till torsdagens seminarium i Oskarshamn där det ska redovisas.

En bild från sommaren 2010- Fotograf: Anne-Louise Gustafsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar