tisdag 12 oktober 2010

Ny television

Har just satt upp en ny 32´tums tv i sovrummet som idag kom hemlevererad till dörren. Travis var Rickard mycket behjälplig under väggmonteringen och jag assisterade så gott jag kunde. Nu fattas bara en vägghylla till blue-rayspelaren, så för tillfället får dvd:n agera stand-in och på en provisorisk plats. Det kommer bli riktigt bra sen.

För övrigt inleddes veckan igår med en muntlig examination av hemtentamen som är skriven. Det utfördes på ett annorlunda sätt då vi fick till uppdrag att förbereda oss i par innan och delge varandras innehåll, för att sedan återberätta dennes innehåll för övriga. Skönt att vara först ut som grupp, för att sedan luta sig tillbaka och lyssna till övriga studieorter. Nu är det inläsning till webtentamen som gäller följande dagar. Håller tummar och tår för att även den ska gå smärtfritt förbi.

I kroppen har jag idag kännt mig underlig. Har varit konstant trött med bakomliggande huvudvärk, och jag gillart inte. Det är första gången på länge som tröttheten kommit som ett slag i ansiktet. Har varit skonad på senaste tiden och känt ett sprudalande välmående och energi. Får tro att det bara var idag som jag kännt det så, och att jag vaknar med nya friska krafter imorgon istället. Hoppas, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar