söndag 10 oktober 2010

Söndagsbrunch

Det var en fantastisk trevlig kväll igår. God mat, trevligt sällskap och en massa prat passerade genomsyrade kvällen igenom. Tack tjejer för det!

Idag har vi haft en välbehövlig sovmorgon och startade morgonen med frukost så sent som vid 10-tiden. Kan inte minnas när det inträffade senast, men vi var alla sömndruckna och på förmiddagskvisten myste vi tillsammans och småstartade dagen. Vidare har det blivit fix i trädgården. Rickard har klippt gräsmattan och rensat och klippt i buskarna. Jag och Travis har varit iväg med skottkärrelasset och en svängen förbi lekparken var då oundviklig i solens härliga strålar. Sandlådelek, veckohandling, gott söndagskäk och senare mys med filmtittande tillsammans med sonen har även hunnits med. Rickard finputsar bilen på brandstationen och jag har finputsat på min hemtenta och skrivit manus till morgondagens redovisning.

Jag känner mig otroligt nöjd med helgen och det känns skönt och under kontroll på skolfronten med, så denna söndag känner jag kan avslutas med ett härligt lugn för att sedan starta en ny och vecka imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar