fredag 10 december 2010

Dag 8

Ett ögonblick:


När jag ska välja ut ett betydelsefullt ögonblick kommer jag genast att minnas mina båda förlossningar. Att se sina båda barn komma till världen är en underbar känsla som alla bör få uppleva.


Men då jag endast ska plocka fram ett ögonblick väljer jag den 28 april 2006. Det var datumet då jag träffade Rickard för första gången och det är början på en fantastisk resa.
Vi träffades genom gemensamma vänner hemma hos Lasse och Sandra. Jag gick sista året på Handel- och administrationsprogrammet och en av mina fina klasskamrater; Martina, bjöd med mig och Sanna på förfest där hennes sambo befann sig. Vi hade tidigare under dagen varit i Linköping på en shoppingtur och jag kände mig inte upplagd för fest, men med lite övertalning från Sanna följde jag med. Och tur var det, för där i soffan fanns han, mina drömmars man; Rickard. Här nedan är en bild från just den kvällen.

Mingelbild från Harrys i Vimmerby, april 2006.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar