fredag 10 december 2010

Lugnt

Idag har jag haft en ofrivillig slappardag här hemma. Har nämligen inte känt mig riktigt pigg i kroppen. Det har varit så från och till nu sedan förra veckan. Om kvällarna och nätterna har jag värk i kroppen och riktigt täppt, det håller i sig på mornarna, för att sedan avta och blir bättre dagtid, och sedan samma visa till kvällen igen. Så något virus eller liknande är vad som spökar i kroppen. Helst av allt vill jag bara att det ska bryta ut ordentligt, så att jag kan bli pigg och allert.

Efter förra veckans sjukdomsepisod för Travis del är han numera pigg, och det är med besked. Härligt att se honom i sitt vanliga jag, med sprudlande glädje och lekanda samt 3 årstrots på köpet och allt vad det innebär.

Nu: mot Idolsoffan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar