torsdag 13 januari 2011

11.01.13

Torsdag idag, det innebär att mer än halva veckan gått och helgen står i antågande. Morgonen började segt med skallebank för min del, så Travis fick vara hemma då jag inte riktigt fixade morgonen i önskat tempo. Han har fixat och trixat på sitt rum och varit på sitt bästaste humör. Det tackar jag innerligt för. Nu är det bättre med huvudet och jag börjar komma i fas igen, så nu kan dagen börja på riktigt (om än lite sent.)

Eftermiddagen bjuder på trevligt fikabesök och lekdejt för sonen. Så nu ska jag sätta igång med lite dammsugning och plock innan gästerna anländer.

2 kommentarer:

  1. vad kommer all den huvudvärk du får ifrån?du har ju de väldigt ofta=(

    SvaraRadera
  2. Till anonym: Det är ögonen som spökar, eller rättare sagt synen. Efter graviditeten håller den på att ställa om sig igen. Idag var det mildare än på länge. Så jag tror att synen hamnat på rätt köl :-)

    SvaraRadera